Åh, när schlager är som bäst?

Jag sprang på löpbandet när vi var på gymmet tidgare idag. Vid varje band finns det en tvskärm som man själv bestämmer kanal över. Min var sönder så jag skulle leta upp någon bra musik på Ipoden.  Försökte hitta något jag inte lyssnat på på ett tag och som kunde ge min energi. Min ipod är nog världens mest ouppdaterade.
Snubblade över After Darks "Åh, när ni tar saken i egna händer". 

Varför har jag DEN på ipoden? Tyckte jag den var bra??

Antagligen tyckte jag precis samma som jag tycker nu. Den är så himla dålig att den blir rolig och underhållande.



After Dark tävlade med den i Melodifestivalen 2007 och slogs ut i andra chansen.



Nu är det mys i soffan med godis som gäller!


Kommentarer
Postat av: Ketheya

sv: Åh, vad skönt! Jag hoppas på att också få flytta till Göteborg en dag ;P

Hehe, jodå allt är bra här borta i lilla karlskrona, ska åka till Marocko i veckan med john och mina föräldrar, fy vad skönt! :D

2010-03-21 @ 18:31:52
URL: http://ketheya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0