Nikon Intro kurs

Idag var jag äntligen på Nikons kurs!
Så nu sitter jag här och testar olika funktioner så att jag inte har en aning om hur det var från början. Pillar och trycker på typ alla knappar som finns och förstår väll lite mer än innan iallafall :P

Rekommenderar absolut att alla ni som har det här erbjudandet att utnyttja det. Men kurserna varierar säkert lite från stad till stad.

Bäst jag läser igenom mina anteckningar nu medans jag minns vad dom betyder. haha!

Sedan har jag ju även fått en begär efter en blixt, reflexskärm och nytt objektiv. Men det får vänta..






Kommentarer
Postat av: Emma Hå

Ååh vad kul! :D Då kanske du kan hjälpa mig att fota en ny header till min blogg..? ;) hihi

2010-03-22 @ 19:24:16
URL: http://mahas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0