Deprimerande

Jag var nyss på gymmet och tränade på gåmaskinen. Som vanligt när jag tränar på förmiddagen så kollade jag på Malous Efter tio och som vanligt var det ett deprimerande ämne. Den här gången hatbrott mot homosexuella.

Jag undrar varför hon alltid pratar om sånt som gör än nerstämd? Dom ämnena jag kan komma på att jag sett på senaste är mobbning, sexberoende, diagnos okänd (när läkarna inte vet vad du har för sjukdom), att inte kunna få barn, fetma. 

Är det för att hon är intresserad av sånt eller har hennes program den... den inriktningen?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, kanske inte det roligaste att träna till!?

2010-03-18 @ 13:46:46
URL: http://sandyfraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0