Ännu en kall dag



10 minus grader klockan 8.15 på morgonen.. Klockan på termometern går en timma före för vi vet inte hur man ställer om den :P 
Även om det lär bli lite varmare så blir det nog en kall dag idag. Men soligt ser det ut att bli också.

Äter frukost och försöker planera min oerhört stressiga dag. Planer ser ut ungefär såhär:

9.30 Duscha och klä på mig

11.00 Åka och tanka bilen

12.00 Se på film och äta lunch för att hämta mig efter den jobbiga förmiddagen

15.00 Sitta vid datorn och vara så trött på den att jag överväger att slänga ut den.

16.00 Storhandla på Ica om jag orkar.  

17.30 och framåt.  Fri lek. Kanske laga middag.

Är nästan frisk nu så kommer vara grymt uttråkad idag. Men tror inte jag orkar göra mer faktiskt. 

Ha en bra dag allihopa!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0