Morgon blev eftermiddag

Vad som borde varit ett morgoninlägg får bli ett eftermiddagsinlägg pågrund av krånglande internet. Två gånger han jag skiva ett ofärdigt inlägg och sedan bröts internetuppkopplingen.

Det är skönt att vara hemma i huset igen. Jag menar det känns ju typ som det alltid gjort. Inatt frös jag som vanligt, jag vaknade av min brors höga röst (som vanligt) och åt frokost spanandes på grannarna.. som vanligt. Med samma tekopp och GP i handen.
Har inspekterat skåpen och även under ytan är allt som vanligt. Tryggt, förutsägbart och lite tråkigt.


Groda som sitter på min säng och ser ledsen och ensam ut..


 

 


Kommentarer
Postat av: Emma Hå

Haha jaa stackarn^^han ser allt lite ledsen ut. Vad kul att du e tebax nu! :D Är du fortfarande på att ses på lördag?

2010-03-04 @ 16:07:16
URL: http://mahas.blogg.se/
Postat av: Emma Hå

Jo klart! :D Kylan är till för att trotsas ^^

2010-03-04 @ 16:29:59
URL: http://mahas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0