Mardrömmar

Jag kommer ofta ihåg vad jag drömmer. Tyvär även när det är mardrömmar. Ibland skriker jag till och med rakt ut. Inatt vaknade jag av att jag vred mig och hyperventilerade. Riktigt obehagligt.
Själva drömmen var egentligen inte så extremt äcklig, var några småkillar som blev jagade av äldre killar om tänkte slå dom. Men det var endå läskigt för kände de yngre killarnas rädsla så starkt och tillsist blev dom tagna och då vaknade jag med ett ryck.
Poängen var iallafall att efter en natt med mardrömmar sitter den där obehagliga känslan kvar på morgonen. När man dessutom vaknar med huvudvärk så känns det inte som någon bra start på dagen.

Jag får tänka tillbaka på hur skönt det var med massage igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0