Björkarnas stad

Jag var nyss nere en sväng på stan och tog med mig kameran. Det snöade och var tyvär lite mulet i början men sen kom solen. Eller stan och stan, den kan ju inte precis mäta sig med Göteborg. Vi fick för övrigt en decimeter nysnö inatt. Härligt. Nu har till och med jag tröttnat på snön.
Här kommer de fem bästa iallafall:




En staty mitt på torget, han ser trevligare ut när någon sätter en mössa på hans huvud. Blev väldigt ljust med alla snö och solen.


I en liten park mitt i stan (ni kan se SF bio i bakgrunden) såg jag detta mysiga men ingen människa syntes till.


Sugen på våfflor i "det gröna"?


Kommentarer
Postat av: alex

sjukt fin blogg :D :D :D

2010-03-16 @ 16:45:52
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0